Reklama

Mikołajkowy blok reklamowy

Niedziela, 22 grudnia 2013

– Cała Polska o tym mówi, że to już 10. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego – informuje Magda Sakowska.

Dziennikarka wzięła udział w spocie reklamującym wielką akcję Polsatu. Nagrania przebiegały bardzo sprawnie w różnych miejscach Polski.

Udział wzięły gwiazdy Polsatu, a wszystkie dialogi nawiązywały do 10-lecia akcji. Zużyto 25 czapek świętego Mikołaja!

Ważne chwile

W czasie nocnych zdjęć w studiu „Wydarzeń”, w którym tylko w czasie krótkiej przerwy nocnej nie jest nadawany program na żywo, można było spotkać Krzysztofa Kowalewskiego, który już po raz siódmy wcielił się w postać świętego oraz Jarosława Gugałę.

– Zdajemy sobie sprawę z wagi tego nagrania. Zależy nam, żeby widzów przed telewizorami było jak najwięcej, gdyż to bezpośrednio przekłada się na pomoc dla chorych dzieci – mówi dziennikarz.

Dla dzieci

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT.

Anna Janiak

Artykuł pochodzi z kategorii: Rozmaitości

Tele Tydzień

Reklama