Reklama

"Aplauz, aplauz" - nowy program z udziałem dzieci

Poniedziałek, 10 sierpnia 2015 (13:31)

Najpierw „Mali Giganci”, teraz... „Aplauz, Aplauz”. Taki jest tytuł talent show, które prawdopodobnie już jesienią zobaczymy na antenie TVN.

Teraz to już pewne – nie tylko świat, lecz także Polska zwariowała na punkcie talent show, w których o najwyższą stawkę grają najmniejsi, najmłodsi i... niestety, również najmniej odporni na porażkę. Krótko mówiąc – dzieci.

Może właśnie dlatego program, nad którym pracuje TVN (nagrania z castingów podobno już trwają, zdjęcia do odcinków studyjnych ruszą niebawem), nosi tytuł, wskazujący na to, że wygrywa tu każdy, czyli – „Aplauz, Aplauz”?

Słowo „aplauz” wywodzi się z języka łacińskiego i oznacza zadowolenie, przyznanie racji, krótko mówiąc – pozytywną reakcję na czyjś występ, zwykle okraszoną brawami. Teraz brawa będą dostawali muzykalni Polacy w wieku od 6 do 17 lat.

W dodatku nikt nie będzie musiał odpracowywać zaległości, całość zostanie bowiem nagrana latem, zanim rozpocznie się rok szkolny. Pierwowzorem programu jest hiszpański format „Levantante”, a nowość na tle innych tego typu propozycji to fakt, że umiejętności wokalne prezentować będą... duety.

Wiadomo, co dwóch (dwoje lub dwie), to nie jeden. W każdej z par obok dziecka lub nastolatka zaśpiewa ktoś dorosły – np. mama, tata, babcia albo dziadek. My zaś będziemy mogli pochwalić się prawdziwie rodzinnym show, które z pewnością przypadnie do gustu szerokiemu spektrum widzów.

W roli prowadzącej: znana z magazynu „Na językach” Agnieszka Szulim. Widzów przed ekrany telewizorów przyciągnie także skład sędziowski. Znaleźli się w nim: kompozytor Piotr Rubik, wokalistka Ania Rusowicz oraz psycholog dziecięca Małgorzata Ohme.

Jesteśmy przekonani, że pod opieką pani Małgorzaty dzieciaki są bezpieczne. Od dawna prowadzi ona z powodzeniem stronę internetową, na której pisze o sprawach ważnych dla małych ludzi, ale także ich rodziców. Szczegóły nowego talent show podamy wkrótce.

MAM

Artykuł pochodzi z kategorii: Rozmaitości

Tele Tydzień

Reklama