Reklama

"Splash". Daj się oblać

Czwartek, 4 września 2014 (14:35)

Wśród polskich celebrytów ostatnimi czasy furorę robi „Splash”. Akcja nie służy w zasadzie niczemu, a polega na oblaniu się wodą lub zmoczeniu w jak najbardziej efektowny sposób i opublikowaniu relacji ze zdarzenia w serwisie społecznościowym.

Po wykonaniu tego zadania przemoknięty „bohater” nominuje trójkę innych, znajomych osób do nakręcenia własnej wersji filmiku w przeciągu 48 godzin. Kiedy zdecyduje się nie wykonać zadania, jest zobowiązany zabrać nominującego na kolację.

Do akcji przyłączyło się sporo celebrytów – Zofia Ślotała, Kaja Śródka oraz Aneta Zając, Filip Chajzer, a także Jolanta Pieńkowska. Być może takie wyzwanie było odpowiedzią na gorące lato w mieście i miało pomóc w przetrwaniu tropikalnego upału, jaki zawitał do kraju w połowie lipca.

Póki co, zabawa zatacza coraz szersze kręgi, więc nie pozostaje nam nic innego, jak obserwować, kto jeszcze dołączy do przemoczonych.

NHL

Artykuł pochodzi z kategorii: Rozmaitości

Tele Tydzień

Reklama